עבודות שיפוץ

שיפוץ דירה הכל כלול

במהלך 2003 נכנסה חברת ערן אחזקות לנתיב הבניה וזאת, הכולל שיפוץ דירה הכל כלול. אנו מומחים בבניית פרויקטים בבניה רוויה תוך מתן איכות ושירות שלא היה מוכר בתחום זה. אנו מקפידים על עמידה בזמנים וחשיבה על צרכי הדיירים. במהלך השנים תוך דרישה של לקוחות לשירתים כמו שיפוץ דירה הכל כלול, הקבוצה בנתה ושיפצה בתים פרטיים בתים תוך כדי עמידה בזמנים וכמובן דרישות מקצועיות נרחבות. כמו כן, סיפקנו פתרונות לבעיות בלתי רגילות ומענה בשטח מקצועי ויעיל.

הקבוצה נותנת מענה של כל השירותים הדרושים: אדריכל, קונסטקטור, מעצבי פנים ועוד. קבוצת ערן אחזקות מכילה בתוכה את כל בעלי המקצוע הדרושים לשיפוץ דירה הכל כלול. כך שאנו נותנים ללקוחות שלנו את השקט הדרוש וההבנה שהם בידיים טובות.

החברה נותנת גם שירותי בניית בריכות מכל הסוגים: בריכות בטון, בריכות מתועשות ובריכות פיבר. זאת מתוך ניסיון נרחב וידע פרקטי ומעשי בתחום. אנו עובדים ביעילות והקפדה על עמידה בזמנים ומתן שירות מקצועי.

אצלנו מקבלים את כל השירותים! מתכנון הגשות לוועדה, לווי  אדריכל מודד, חשמלאי מוסמך וכמובן לימוד שחיה ללקוחות הצעירים.

קבוצת ערן אחזקות הבינה את הקושי הקיים מצד הלקוחות מול בעלי המקצוע השונים. לכן איגדנו בתוכנו את כל המענה בתחום הבית והחוץ.

כל בעלי המקצוע הדרושים קיימים תחת ענפיה של קבוצת ערן אחזקות. מתחילת השיפוץ או הבניה, תקבלו מענה של אחסון ציוד, בניה ושיפוץ איכותי. כמובן שזה כולל גם את מסירת הנכס בזמן עם ניקיון כללי לפי הזמנים שנקבעו מראש.